divendres, 22 de maig del 2009

Passatges del Poblenou

Em passo la vida assistint a reunions veïnals, però des de la vessant municipal, és a dir com a part de la meva activitat laboral de conseller tècnic d'Horta-Guinardó. Avui però hi he assistit com a veí. Urbanitzen els passatges Saladrigas i Venero al Poblenou i es va convocar una sessió informativa al Casal de Gent Gran de Can Saladrigas. La sala era força plena, és veritat que val la pena fer aquestes sessions informatives i que la gent respon. El regidor, Paco Narváez, fa una introducció general emmarcant l'actuació en la reurbanització dels passatges del barri que permeten una millor accessibilitat. També explica que si algun veí ha de regularitzar temes de guals, clavegueram, graons d'entrada ara és el moment. No entraré a valorar al Regidor Paco Narváez, però és evident que té taules. Posteriorment Felip Linares, Director de Serveis Tècnics del Districte explica els dos projectes. Venen les preguntes dels veïns i la veritat és que força raonable. Però també vaig descobrir que a tot arreu hi ha una freaky que interromp l'assemblea, que parla despectivament dels polítics en general ... I un altre tòpic que surt sempre i a tot arreu és el tema de les caques de gos, hi ha coses universals. Jo estic d'acord amb el projecte perquè sobretot es garanteix una accessibilitat que ara és impossible. I per cert, com a mínim informo. Ara ja han començat les obres del passatge Venero i al setembre les del Passatge Saladrigas. Per cert que curiós això de que m’arreglin el meu carrer amb els famosos “Fons Zapatero” !!!

Pere Nieto